Pikacu56
Ben hiç beceremiyorum. Kendime en kızdığım şey bu. Ve iki çocukla 3 haftada bir gitmek zulüm resmen. Evime de uzak gittiğim yer. Orayı biliyorum diye başka yere de gidemiyorum. Bekliyorum Cumartesi’ye denk gelsin de eşim çocuklara baksın ben de gidip geleyim. Manikür, pedikürü de aynı yerde yaptırıyorum, toplam evde olmadığım süre 3-3,5 saat oluyor. Bana ölüm gibi aklım hep evde. Ama yaptırmak zorundayız yani sonuçta 🙁