Brutal-Betty Kullanıyorum barkod da okuttum toplama çağırısi yok bendekine ve genelde yurt dışında ki mamalar toplanıyor Muş
ebz09 Brutal-Betty yaa burda belirtmemisler heralde ama insallahvarsa da burda kullanan kişiler farkederler
Danerys Üstte kalsın. Yanlış anlaşılma olmasın da bu mama bana biraz fazla ucuz geliyor. Bilindik markaların en ucuzu ile arasında 30 tl fark var.
ebz09 Danerys mama fiyatlarını hiç bilmiyorum.Bunuda gorunce paylaşayım dedim ama birsey ucuzsa maalesef kalitesiz mi acaba diye soru işareti bırakıyor
Evrim1906 Danerys bu mama tıbbi mama canım internette markette ucuz çünkü son kullanma tarihine az süre kalanlar doktor raporu ile aylık olarak eczaneden alıyorum parayla almak istedin zaman 400gr similac alimentum mama 150 TL civarı aslın da ucuz değil
Danerys ebz09 yani şöyle söyleyim az önce baktım smilac 46,90 tl . Golden goat 130. Bebelac 73. Hipp 75. Aptamil 93 tl. Sma 84 tl.Hani bunlar göz önüne alınınca fazla ucuz gibi geliyor.
nacar5 Danerys yıllar önce türkiyeye amerkadan getirriyomus aileler cok iyi bir mama 6,5 aydır kullanıyorum bebelac,aptamil mahvetti oglumu. içeriği en temiz mamalardan biri. Çok üzüldüm böyle olmasına mecburen degistirmek zorundayım içime kurt düştü…🙏🏻
Danerys nacar5 ben 2 ay sma kullandım gaz dönemi çok artınca bebelaca geçtim. Mecbur kalmayı da biliyorum. Şimdi de golden goata geçtik. Fiyat olarak sadece hepsinden daha ucuz olması dikkatimi çekti yoksa pahalı olan iyidir gibi düşüncem yok kesinlikle yanlış anlaşılmak istemem
Surik90 Birçok mamayı denedim similac çok çok iyi geldi 1 aydır onu kullanıyoruz fiyatıda çok makul reklam VS yapmadığı için diye düşünüyorum ben bütün mamaların aşağı yukarı içerikleri aynı similac diğerlerine göre içeriği daha temiz sadece e bebek de satıldığı için de diğer mamalar gibi fiyat farklılıkları olmuyo sanki bu yazıyı okudum barkodu tarattım korktum tabiki ama yurtdışına ki dağıtılan bir seride çok düşük Bi ihtimal böyle Bi olasılıkmış anladığım kadarıyla Ne yapacağımı bilemedim ama diğer mama fiyatlarının da reklam dan dolayı yüksek olduğunu düşünüyorum similac baya sevdi bebeğim
Danerys Evrim1906 yok canım ben internettekileri söylemedim daha geçen gün kendi mamamızı alırken başkaları ebebekten alıyordu iyi herhalde diye baktık sonra değişik mama vermeyelim belki kabız yapar dedik. Sizinki özel olanıdır belki biz de bebelac nutriconfor kullanırken eczaneden bulabiliyorduk sadece.