Gulcee12 Arkadaşımın bebeği 2 ay 13 günlük fakat hiç göz temasi yok bide yüz üstü yatinca hiç boynunu kaldıramıyor acaba normal mi??
Sevda6767 Gulcee12 başını kaldiramamasi normal olabilir canım üç aylık gibi kaldırır ama göz teması genelde 1.ayin sonunda kırkı çıkınca kurarlar. Tabii bu sorun olduğu anlamına gelmez. Doktor kontrolünde sor bakalım,🌸
Bademinannesi2 Sevda6767 Çok iyi hatırlıyorum 50.gun civarında güldü. 1.ayin sonu değil yani. Şimdi çok güleç kızım var.
asafmomyy Gulcee12 Biz iki aylık olunca yaptırdık yani doktorumuz o zaman gelin dedi iyi olur inşallah canım daha çok minnak bebis üzülme annesi❤️🌸
leopar Gulcee12 daha çok küçük cnm başını çok kaldıramaz anca kucakta dik tutar oda az sürede temas içinde yeni yeni yapacak
asafmomyy Gulcee12 Dediğim gibi canım daha çok minnak az daha kendini toparlasın gözünü annesinden ayırmiycak☺️
SedaUmut171121 Gulcee12 benim bebeğim 1 aylık olduğunda benim peşimden bakiyodu her çocuk aynı değil ama ihmal edilmemesi gerekir
asafmomyy SedaUmut171121 Göz muayene odası var karanlık bir oda orada bebeğimi kucağıma aldım doktorda ışıklı bir alet vardı onunda bir beş dk felan baktı öyle yani bu kadar
SedaUmut171121 asafmomyy bende 2. Ay kontrole götürdüm ama o şekilde bakmadı boyuna kilosuna bakti kolundan tutup kaldırdı sağını solunu inceledi ama gözüne ışık felan tutmadı karanlık odada yok onuda yapmadı bebeğim ben evin içinde dolanırken beni takip ediyo ama tekrar goturmelimiyim acaba
52moomm SedaUmut171121 şu an tam kaç günlük benimki de aynı sizin ki gibi bana gezinirken bakıyor ama temas yok parmak takibi yok
asafmomyy SedaUmut171121 göz muayenesi yapılmadı mı veya bu konu hakkında bişey demedi mi hangi hastaneye gitsen göz muayene odası mutlaka yazar yani başka bir doktora götürün isterseniz