Merhaba kızlar bebeğim 2 aylık kış bebeği olduğundan çok fazla dışarı çıkaramadım kimseyi de görmedi doğru düzgün bugün memlekete ailemin yanına geldik çok ağlıyor etraf yabancı geliyor napacağımı şaşırdım geri mi dönmeliyim yoksa alıştırmaya çalışmalıyım önerilerinize ihtiyacım var başına böyle durum gelen oldu mu 🥺