Bugsbunny1 Kizlar bilgisi olan var mı . Yeğenim 3 aylık . Göbeği çok geç düştü zaten , hatta tam göbeği almak için doktor gün vermişti tam o gün düştü . Şimdi de göbeğinden sivi geliyor.randevu aldık ama 5 gün var daha . Bilgisi olan varsa yazabilir mi ?
Meleknurunannesi Kötü kokuyorsa enfekte olmuştur değilse tam kapanmamıştır. Bebek kilolu muydu yada kordonu kalın mıydı öyle olunca geç düşüyor
Vera1810 Bugsbunny1 kuzum randevuya kadar Allah korusun enfeksiyon kapsa hastaneye kadar yatırır lar. Sıvı gelmesi bence hiç normal degıl ki bellı ki içeride yara enfeksiyon birsey vardır yoksa neden gelsin. Hemen cocuk acile götürsünler. Sıvı gelmesi normal degıl acıl de mutlaka vardır cocuk dr