Merhaba anneler.. Bebeğim bu 4 gündür aşırı öksürüyor bide genizi baya tıkalı. Fizyolojik serum ile temizliyorum . Öksürük içinde şurup kullanıyorum ve dünden beri ishal, bugün de fışkırır tarzda kustu baya kustu ama. Acile götürdük hiç bir şey yapmadan geri gönderdiler.Sorum şu, evde ishalini gidermek için ne yapabilirim 😒 6 ayına 5 gün var daha ek gıdaya da geçmedik sıvı kaybetmesinden korkuyorum.