superannecik bizde de aşıdan bi gün sonra sertlik, hafif sislik ve kizariklik vardı sağlık ocağına gidip gösterdim sordum ödem olmuş demişti doktor, kolonyalı gazli bez koy kurudukca değiştir dört saatte bir ağrı kesici ver demişti. İse yaramazsa iki gün sonra tekrar gel antibiyotik başlamamız gerekebilir demişti , dediklerini uyguladım bi daha gitmeme gerek kalmamıştı