AnnaKarenina_ nedense benim kızımda o şarkı çalınca ağlamaya başlar. Korktuğu sevmediği tek şarkı. Bebekler oyuncak arı görmüştü siyah sarı çiZgileri vardı büyüktü. O günden beri arı vı Z vız desek bile ağlar. 🙈şimdi siz öyle yazınca paylaşmak istedim. 😂biz de bebek şarkıları eğitici tabi. Renkler şekiller sayılar hayvanlar meyve ve sebzeler vs. dinliyoruz çoğunlukla