2halime Benim oğlumda 16 aylık, baba, dede, mama, havhav, gak var başka bir şey demiyorum. Bazen bende çok üzülüyorum ve kafama takıyorum ama sonra demek ki geç konuşacak deyip telkin ediyorum kendimi. Benim oğlumda her şeyi anlar, yapar ama konuşma yok 😌😢 Çooook istiyorum beni konuşmasıyla bunalttığı günleri görmeyi özellikle anne dediği günleri 🙄