Merhabalar 20 gun once spinal anestezi ile sezeryan ameliyat oldum. 20 gun olmasina ragmen dulcolax kullanmadan hala buyuk tuvaletime cikamiyorum. Doktor duzene girene kadar gunde bir tane al dedi ama ne zaman duzene girecek ne zaman ilacsiz cikicam bilemiyorum… ayni durumu yasayan annelerim var midir?