adaninannesii Kızım 10 aylık ama hala ek gıda istemiyor 1-2 kaşık anca onunla da doymadığı için mama içiyor ne yapacağımı şaşırdım önerileriniz varsa minnettar olurum 🙏🏼
annepamuk adaninannesii benimki de aynı durumda ama mamayıda içmiyor sadece anne sütü 😔 gelişimi kilosu ne durumda çocuğunuzun