Nurellllaaa Aka2020 kullanılmış olması gerekmez sonuçta alınmış malı alıyoruz bu şekilde ne zaman aldıgının ne önemi oldugunu söyledim bez bekledikçe içi topaklanıyor eskiyor yani bunuda belirtin de yazık olmasın
eceunverkanra Merhaba annelerimiz, 2.el satışlar için diğer uygulamalara yönlendirmek yasaktır. Satışlarınızı özel mesajlasmamız yoluyla irtibata geçerek gerçekleştirebilirsiniz, ilgili yorumlar silinmiştir🌹
bikerem Ayseege6156 6 numara 52li kulot bezi 116 tl ye aldim az once. Nasil mutluyum uygun diye😔 daha 1 2 ay once 200tl idi aylik paketler
Ayseege6156 bikerem valla ne hale düştük önceden hiç düşünmüyorduk alıyorduk herşeyi artık işimiz hesaba kaldı 🤷🏼♀️🤦🏼♀️