Benim bi arkadaşım war daha doğrusu akrabamız bebegi hasta bir sürü hastalığı var daha 2 aylık bebek sürekli yoğun bakımlarında kalıyor annesinin sütü hiç yok devletin verdiği mamalarda işe yaramıyor malesf ki doktor şuan anne sütü bulman lazım demiş
Bebeğe daum sendromu teşhisi koyulmuş kalbi delik anne karnında koronaya yakalandı ciğerleri mutasyona uğramış 100/100 engelli teşhisi koyulmuş
acil anne sütü lazım