Kızlar devlete randevu aldım sprial için ama adet değilim adet değilsen kan testi yapıyorlarmış hamile misin diye şimdi gittiğimde kan testi vericem ya devlette hemen çıkmıyor sonuçlar ertesi gün çıkıyor tekrar randevu mu almam gerekicek yoksa aynı gün içinde sonuçlandırıp takıyorlar mı