İyi günler hanımlar
İkizlerimi emziriyorum ama ek gıda dışında doğdukları günden beri günde bir iki kere mama da veriyorum. Aptamil ile başladık. 6.aydan sonra Bebelac Gold a geçtik ama bir ara çok zam geldi diye birkaç defa sma aldık. Geçen hafta mamaları bitti. Bir yaşına bastıkları için 3 numara alalım dedik ama Bebelac Gold alalım dedik. Değişik bir kokusu var ya. Bozuk mu yoksa 3 numarası mi böyle anlayamadık. Balık kokusu gibi mi bilmiyorum. Günlük zam geldiği için bir de üç kutu aldık ya