Boncuk21 Maşallah. Gayet de yerinde gözüküyor kilosuyla boyu. Benimkisi 3.300 doğmuştu. Her bebeğin ay gelişimi farklı oluyor. Doktorumuz “Bu ayın ortalarında 4. ay atağı başlayabilir, meme reddi yaşayıp kilo verebilir. Geçici bir durum, endişelenmeyin” diyerek uyardı bile bizi. Takmayın siz kafanıza, gayet de mis gibi 😊