Rabiactm Bebeğimin beyin mr sonucundan sonra doktorumuz metabolik hastalıklar bölümüne yönlendirdi. nedir bu metabolik hastalıklar?
Rabiactm homosapiens hayır iki kez nöbet geçirdi iyi huylu bebeklik epilepsisi denildi ilaç kullanıyoruz gelişimi herhangi birşeyi de de sıkıntı yok şükür ama bryin mr ı kafa karıştırdı. Beyaz cevherde t2de sinyal değişikliğine saptandı
homosapiens Rabiactm anladım o kadar detaylı bilmiyorum bi tanıdığımızın bebeği metabolik hastalıgı vardı yemek yıyemıyordu sizinki farklı bı durum sanırım
Rabiactm homosapiens sanırım genetik bir rahatsızlık var metabolik hastalıklara yönlendirince merak ettim çok farklı şeyler okudum işin içindrn çıkamadım ravdevu da salı günü bakalım nasıl dayanicam
homosapiens Rabiactm hiç okuyup kafanızı bulandırmayın basit bişeydir belki de Allah şifasını versin 🤲