Kızlar bebeğim gündüzleri resmen uyumuyor çok az yani. Emmek istiyor sürekli emiyor tamam bırakıyor gazını alıyorum falan sonra yine aranıyor ağlıyor ne biçim biraz emip ağızında süt biriktirip uykuya dalıyor 😵💫 yerine yatırıyorum dön dolaş aynı şeyi yaşıyoruz normal mi bu 😠