Azaldığını nasıl farkettiniz peki. Bebeğiniz emerken ağlamıyor huzursuz değilse uyuyorsa aç kalmıyordur. Belkide göğüsleriniz terbiye olmuştur. Çünkü benimde o aylarda göğüslerim yumuşadı eski sertliği olmadı. Ama bu çok normal çünkü artık vücut kontrolsüz süt üretmiyor artık bebeğinizin ihtiyacı kadar süt üretiyor. He bu arada 2. Aydan sonra ellerini keşfeder bebekler o yüzden ellerini emer😻