idilolo açıkcası ben 22 aylık tı oğlum geceleri 11 kere emmeye kalkıyordu bir gün bir nefret dolu gecede karar verdim gece emzirmesini bırakmayı. Keşke daha önce karar verseydim dedim. Konuştum başta kabul etmedi ama zaten tamamen kesmeye de niyetlenmiştim. 3 gece gerçekten çok zordu. Ama 4. Gece meme diye ağlamadı.1 hafta sonrada hiç uyanmadı.