Kızlar ikinci çocuğu düşünüyoruz. İlk tüp bebek tedavisi ile oğlum oldu. Şimdi de deniyoruz olmadı bir kaç aydır. Ovulasyon testi aldım. Bunay öyle deneyeceğim. Sizlerde faydası oldu mu ilk denemede de. Birde hamile kalmamda şunu yaptım faydası oldu mu dediğiniz birşey varmı.