[silindi] calpol ya da dolven kullanıyor. Dolven daha iyi geliyor benim bebise. Fitil olarak da paranox S. Öksürük olunca da prospan. Sadece bu ilaçları kullandık. Havale geçirdiğinden beri. İşte o maddeler bütün soğuk algınlığı ilaçlarında varmış, havale geçirmeye meyilliyse bebek o ilaçlar da etki ediyormuş. Herkeste olmuyor tabi ki ama geçiren de oluyor. Bundan sonra kullanmicaz 6 yaşına kadar. Anne ya da baba küçükken havale gecirdiyse, bebeğin de havale geçirme ihtimali olabiliyor. Ben geçirmedim ama eşim geçirmiş mesela. Evet başka doktora da gittik. Hasar bırakmamış sonuçta o yüzden korkmana gerek yok. Sen de dikkat edersin hasta olduğu zaman. Bisey olmaz Allahın izniyle. Doktora gidersen de hep soyle havale geçirdi diye, ona göre ilaç veriyorlar