Kbrbrn Hanımlar ilk regli ne zaman oldunuz 8 aylık bebeğim henüz adet olmadım bı kaç gündür sağ kasığımda ağrı var sancı gibi giriyor. İlk adet belirtiniz sizin nasıldı.
cocomelon33 Kbrbrn 4.ayda oldum ben hiç anlamadım olacağımı çamaşırımda leke gördüm yoğundu ilk bir iki reglim
crazymommy Kbrbrn Ben 40 ımdan sonra hemen olmuştum ya ondan sonra düzenli bir şekilde olmaya devam etti.
Arasbabyy Ben de 4. Ayımda oldum. Oğlum sünnet olmuştu onun ertesi gününe oldum. üzüntü ve şok mu etkili oldu bilemiyorum
Bikedibikizannesi Kbrbrn Kbrbrn bende 7 aylıktı bebeğim geçen ay olduğumda bu ay ikinci kez oldum ve 43 gün sonra filan geldi ilk sene düzensiz olması normalmiş