Badelikom1 Kızlar korona oldum 4. Günüm bugün boynumun sağ tarafında yumuşak biraz büyük boyutu bi şişlik var lenf bezi büyük ihtimalle koronadan dolayı olur mu şişer mi yani bilginiz var mı
Ztoros Badelikom1 oglumdada var. Onun normal bi zamanda cikmisti ama gecenlerde bizde korona gecirdik baktim biraz ilerisinde yine cikmis 2cmlik yumusak doku. Enfeksiyon kaynakli genelde korkmayin. Bana doktoru 8-10 cm taş gibi kitlelerden korkariz demisti
endlesslove Badelikom1 Canım elleyince elimden kayıyorsa korkma birde enfeksiyondan lenf bezleri şişer kalıcı olarak bile kalabilir mmerak etme
Ssssraa Aynı şeyi yaşadım covit iken ve benim iki gün ciddi ağrı yaptı dokununca bile ağrıyordu. Kulağın bitiminden 2 parmak sonra tam orası. Sizin neresi?
Badelikom1 Ssssraa evet benimde orası ve dışardan yan durucna gözüküyor o korkttu beni büyük olması boğazımda şişti yeni geçti antibiyotik içebilirmiyim acaba
Ssssraa Badelikom1 ben de şişlik yoktu sadece çok can alıcı bir ağrı. Antiniyotik kafanıza göre içmeyin
Ztoros Badelikom1 tamam bizdekiler de belli disardan ama yinede icim rahat etmez dersen bi ultrason cektir istersen çünkü kolay da gecmiyor bunlar bide yılı buluyormus bazilari. Yinede gönlünü ferah tut bence🌸