geçen hafta beta 21cıkmıştı ama ara ara lekelenmem karın ağrım var dün gittim tekrar test verdim bu sefer 41cıktı devletteki acil vajinal muayene edecekti musade etmedim çataldan korktugum icin bgün özeldeki doktoruma gittim ultrasonda baktı hiçbişe göremedi ama kanamada yok dedi beta ver bidaha bakalım dedi kimyasal olablir dedi bende verdim sonuc bekliyorum ama cok üzüldüm beklemediğim bi gebelikti ama böyşe olmasını asla istemezdim kesin kimyasalmıdır kızlar yaşayan varmı