madambovary 1balkizannesi ben kullanıyorum 3 ayda bir. Temizliyor ve çok güzel kokuyor makinenin içi daha sonrasında
madambovary 1balkizannesi 3 ayda bir kullanabilirsiniz sizde zaten kullanma talimatı da o yönde. Zararı olmaz faydası olur🌸