Tugba06 ben doğduğu güne göre yani 39+1’e göre hesaplıyorum yarın gireceğini gösteriyor, 40+0’a göre hesaplıyorum 5 gün var diyor. Ama bence 2-3 gün önce başladı bizim atağımız, uykuya dalarken ağlamalar eskiden hoşlandığı şeylerden keyif almamalar, sürekli kucak isteği 🙄 bu atakların günü gününe başladığını zannetmiyorum, her çocuğun gelişimi vs farklı o yüzden ataklar da farklı zamanlarda başlıyor olmalı yani belirli bir zaman diliminde ama farklı günlerde başlıyor.