Almondeyed 16032018nisa yenidoğan isiligi de olabilir. Başka tuhaflkklar var mı aşırı gaz gibi konak gibi
Kubra0603 16032018nisa bizimde aynı şekilde. Babası ve ben öpüyoruz başka kimseye müsade yok zaten ama demekki sorun oluyo diyip bizde öpmeyi bıraktık😐 aklıma bu yüzden olabileceği geldi
Css 16032018nisa 16032018nisa öpmeylede pek alakası yok aslında bizimde yeni doğduğunda olmuştu yeni doğan aknesi diye geçiyor ben doktora sormuştum bir sorun teşkil etmediğini söylemişti şimdi 18 aylık hiçbişey yok🤗