Selam kızlar dün kontrolümüz vardı. Oğlum 3250 Gr doğmuştu. Geçen hafta 3295 ti. Tam bir hafta sonra yani dün 3395 olmuş. 100 gram almış yalnızca 😐 Doktorumuz haftada 140-200 Gr alması gerektiğini söyledi. Kilo takıntılı değilim ama sürekli memede ayrıyeten mama da veriyorum sütümde çok şükür var. Olması gerekenden az kilo alımı beni şaşırttı açıkcası. Doktorumuzda doğum yaptığım hastaneden çocuk doktoru çok bilgi vermiyor değiştiricez zaten tatmin edici cevaplar alamıyorum 🤷 Var mı böyle çok beslenmesine rağmen az kilo alan bebeler ne zaman düzene girer bu durum ?