Kızım 4+8 ve dün gece uykuya geçiş esnasında dişleri çok kaşindıgi için çılgınlar gibi elimi yiyor ve ağlıyordu uyutamiyordum. Sonra aklıma aha da tutmaz diyip karanlık köşelere attığım emzik geldi. Bi güzel dezenfekte edip ya Allah diyip tuturdum Allahim ne görüm ilk zamanlar ögüre öğüre attığı emziği bir iştahla emiyor ☺️ Allahim bismillah 🤣 uyku saatinde 2 saat önce uyudu ve hiç rahatsız değildi sabahta yine emzirdim hemen uyumazdı öyle verdim emziği iki pis pis ve kendi yatağına koydum uyudu. Emzik vermek isteyen ve artık almaz diyen annaler için yazdım bu yazıyı umudunuz kaybetmeyin. Ben daha asla almaz hep memede zar zor uyuyacak diyodum. Diğer postlarimda gündüz uykusu yok diye yakınıyordum bakalim inşaAllah bu sefer deliksiz uyur umudum o yönde bana dua edin ☺️💃