kızlar üzülerek söylüyorum bu mamayı kullananlar için.. biz cok severek kullandığımız içeriği temiz bir mamaydı. mamanın amerikada bakteri bulaştığı söyleniyor.
•seri numarasının ilk iki rakamı 22-37 arasındaysa
•numarada k8 SH veya Z2 geçiyorsa
•son kullanma tarihi 2022 nisandan ileri bir tarihse mamayı kullanmayı bırakınız!
Mamayı kullanmayı bırakın.
•Panik olmayın hastalık ihtimali çok çok düşük
•Bebeğinizi hastalık belirtileri açısından takip edin
(Ateş,halsizlik,iştahsızlık,huzursuzluk,ishal..)
BENİM BEBEĞİM 3-4 GÜNDÜR ÇOK HUZURSUZ DİŞİ ÇIKACAK AMA BUNA DA BAĞLI OLABİLCEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM!