Konuyu fazla uzatmak istemiyorum Çünkü anlatınca insan çok üzülüyor Evet benim de hatam var Hangi konuda Bebeğimin üstü kalındı bir de yatarken çocuğuna öpmüştüm Biran çağırdı ve bayıldı gibi oldu böyle hemen aşağı koştum eltilerim var aynı bina dayız hemen Onun kucağına verdim çünkü ben bakamadım çok korkuyorum Anlatması bile çok korkunç sizden sadece tek isteğim acile gittik Tamam müdahale ettiler Bir de Çocuk doktoruna randevu aldım devlete yoktu özele aldım tahlil yaptırdı sorun yok dedi sadece kansız var dedi Şu anda da devlete randevu aldım onu da Göstereceğim Sadece o an bebeğim şey yaparken Ilık suya vaktim yoktu diyorum Ilık suya koyuluyor soğuk su tehlikeli ama Ilık suyu açana kadar o an bebeğim yani elimde mosmor olmuştu bende o an suyun altına tuttum çünkü çocuk Tabii daha da şey oldu yani hemen ambulansı aradık Ambulans geldi Peki havale geçiren bir bebek doktor iyi dedi ya bunda bir şey çıkarmayan korkuyorum bebeğim de alsak kalır diye