14 aylık oğlum. 2 gündür vücudu sıcak ve sadece gece gündüz uykularında ateşi çıkıyor 37,5-38 e kadar. Neşesi yerinde uyanıkken ateş yok. Anlamadım hastalıksa nasıl bi hastalık! Sağ arkada azı nın birinin çıktığını gördüm ondan mıdır deneyimli olanlar varmı kızlar ya