Patatesle başladık ek gıdaya halihazırda ishali olduğu için ve sevmedi 🤦🏼♀️ Ağzını açmak istemedi vs. Çok üzülmüştüm. Hamileyken falan acıkırsa yer ne kasıcam kendimi diye düşünüyordum amaaaaa gelin görün kiii öyle olmuyormuş 😂 bugün ilk defa yoğurt mayaladım yedirdim ve bayıldı 🥲 her yer yoğurt oldu üstü başı her yer ama aşırı eğlendim 🥲 yani neye sevineceğimi şaşırdım oğlumun sevmesine mi yoğurdumun güzel tutuşuna mı sevineyim yoksa daha dün emsin diye zorla uyandırdığımız fındığımın şimdi bizim yediklerimizi yiyor oluşuna mı duygulanayım 🥲 bebek yemeyince insan çok üzülüyormuş bebişlerin nam nam ları bol olsun annelerin moralleri tavan olsun inşallah 🤲🏻