Yica Aylardır yoğun bir bekleyişin ardından son 3 gündür de uyukuyu unutmanın üzerine bugün elimi ısırdı be kanadı 🥲 elime sert ve tırtıklı bir yapı geldi gözle görünür henüz birşey yok distir diyorum. Burda da heyecanımı paylaşmak istedim
Belcim30 Yica hayırlı olsun ✌️ bizde o yoldayız mız mız gece uykusunu bozdu bakalım ne zaman görünür olacaklar bekliyorum 🤷♀️🙃
seymabykn Yica Çok şükür çıkarmış 🤲🏻 Bizde iki alt çıkardı üstler kaldı ve uyku uyumayı unuttuk bi çıksaydı hayırlısıyla 🤦♀️😂
Yica seymabykn ay valla öyleydi bizimde. Ben umudu kesmiştim açıkçası 4 aylıkken şişmeye başlamıştı 8 ay 20 günlük olsa daha yeni çıktı 🤦🏻 hele son 3 gündür sıfır uyku desem yeridir
Yica Deletedmom_13 maşallah size 🌸 ay evet insan bir duygulaniyor 🥺 sanki daha bir büyümüş gibi geliyor gözüme