amine_23 Biz smilac kullanıyorduk ama bugün toplama kararı çıkmış kızlar. Aptamil kullanmıştık 6 ay öncesine kadar ama şuan mamalar çok pahalı ne yapacağım bilmiyorum fikir amaçlı kullandığınız mama ve fiyatını yazarsanız sevinirim.
Buse_efe amine_23 her similac için geçerli değil seri numarasından kontrol edin ben de similac kullanıyorum memnunuz fiyat açısından da iyi 3 aylık bebeğime 1 hafta gidiyor hipp kilo alımı olarak bebeğime çook iyi geldi ama 2 taş çatlasa 3 gün ancak gidiyordu gram olarak az bebivita kullandık kokusu çok kötüydü irmik gibi yapısı vardı oğlum bile beğenmedi onu
Tgcznp Buse_efe Bende similac kullanıyorum affedersiniz ama kızımın kakası yeşil hep sizede de öylemi
Elifff789 frambuaz biz eczaneden 900 gramini 155 TL ye alıyoruz kilo alımı nasıl peki bebişin memnun musunuz
Familyboy amine_23 sma kullanıyorum 153 lira cidden fiyatlar çok pahalı oğlum 2021 ocakta doğdu o zaman 110 liraydı şimdi 153 lira oldu
Eylulbebek03 yaprak_34 merhaba bizde golden goat kullanıyoruz ondan başkasını içmiyor kızım, e bebekte 130 lira birde vodafone yanımda uygulamasında bazen indirime giriyor bakın isterseniz
Zebe Aptamil kullanıyoruz 800gr 200₺ getirden indirim kovalıyoruz (örn:160₺ ye 40₺ indirim gibi) böylece daha uyguna geliyor
Vrl amine_23 biz sma kullanıyoruz 800 gr 153 tl ama dün karton kutuda aldık 1 kilosunu 158 tl ye uyguna geldi karton kutulu olanlar daha uygun sanırım
Sulee_ Tgcznp bende similac kullanıyorum evet dediğiniz gibi bizimde hafif yeşile dönük rengi içerisindeki demirden kaynaklı diye biliyorum
Esderler__ Tgcznp bende kullanıyorum ara ara yeşil oluyor ama doktorumuz sadece formül mama alan bebeklerde sarı-yeşil olabilir kaka dedi happykids te de bugün öyle yazıyordu 😊 hardal sarısı bazende yeşil olarak değişiyor