Merhaba. Bebeğim 9 aylık. 3 gündür ağzına ne girse ağzında tutuyor ve asla yutmuyor. Ağlarsa refleks olarak yutarsa o kadar. Resmen aç yaşıyor. Bu arada anne sütü alıyor ama onu sağarak kaşık vs gibi şeylerle veriyorum. Günde en fazla 200 cc gibi. Kısaca sadece ek gıda alan bir bebek diyebilirim. Dişimiz hiç yok şuan, belirti de yok. Bu ağızda tutma ve yutmama olayı neden olabilir. Ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?