Hanımlar bebeklerim ikiz oldukları İçin sütüm yetmiyor mama artı süt olarak ilerliyoruz doğduklarından beri d vitamini kullanıyorduk gittiğimiz başka bir doktor mamada d vitamini olduğunu ekstra vermememiz gerektiğini söyledi sizler verdiniz mi fazlasının kabızlık yapabilecegini söyledi var mı böyle bir sey bilemedim vitAminleri eksik de kalsın istemiyorum