meskub Bildiğim kadarıyla bebeklerin emme refleksleri 38.haftadan sonra oluşuyormuş. Bende 38.haftada doğum yapmıştım aynı sorunu yaşadım ve bebeğimin kan şekeri düşmüştü o yüzden uyanmıyordu. Hem sağdım kaşıkla verdim hemde mama ile besledim 1 ay kadar sonrasında düzene girdi. Mamayı çok vermedim çoğunlukla sütümü sağıp verdim. Önce emzirdim, gücü yetmeyince kaşıkla devam ettim