Yeniannepinar Kızlar malum yaz ayları günler çok uzun neler yapıyorsunuz nasil bitiriyorsunuz günü?? Kizim 37 gunluk çok sıkılıyoruz
Miro Yeniannepinar temzlik yemek misafr derken aksam oluyor canm 2 çocukla vakit cabuk geçiyor ama kışı ozledm sıcaklardan biyere cikamaz olduk
Busraaygun Yeniannepinar biz eşimin işi dolayısıyla köyde yaşıyoruz sürekli evdeyim televizyon yok bahçeye çıkıyoruz evde vakit geçirmeye çalışıyoruz oyunlar oynuyoruz öyle vakit geciyo