Msssmy ürünü eklendiğinde fiyat giriyorsun orda eline geçecek tutar yazıyor. Kargo ücretini alıcı veya satıcı öder onu sen seçiyorsun. Satıcı öder dersen eğer eline geçen miktardan kesiyor ücreti.
Diyelim satın aldılar para alıcıdan kesiliyor sen ürünü kargo yapıyorsun kargo için satın alınan ürüne gelip kargo şirketi seçip kod alman lazım. Kodu alınca kargo şirketine o kodla gidip kargo yapıyorsun. Alıcıya ürün ulaştığında onayladığı an hesaba düşüyor o onaylsmszsa sistem onaylıyor bi kaç gün sonra o zaman para hesabına geçiyor. Dolap hesabından ister banka hesabına atarsın istersen dolapta durur paran
Edit: 30 liraya 23.50 kr kalır sana