Kuzeyyyyy Merhaba. Bence en başta havalar ısınmaya başladığı için dışar aktivitesi mutlaka yapın, parka götürün etrafı tanısın oynasın bol bol. Evde de dil gelişimi ve duyusal motor gelişmine yönelik oyunlar oynuyoruz biz . Keçeden parmak kuklalar yaptım hayvan ve çiçek şekillerinde. Çok hoşuna gitti onları konuşturup hikaye uyduruyorum. Carioca nın 1 yaş üzeri parmaklarıyla rahat tutabileceği şekilde boyaları var el kirletmiyor silinebilir ve kırılmıyor. Onu da yapmaya başladık 1 yaşına girdiğinde . Bir saate yakın oyalıyor. Süzgece kurdaleleri çift taraflı bağlamıştım onları çekiştiriyor. Büyük parçalı legolarla oynuyoruz üst üste diziyor sadece ya da dizili verdiysem çıkarıyor. Ayakkabı kutusu gibi bir karton kutuya yuvarlak delik açtım. Plastik küçük topları delikten atıyoruz.bul tak oyuncağıyla oynuyor. Halka takma oyununu rastgele takıyor. Mandallarla ince motor becerisi için oyunlar yapıyorum.Ben mandalları her yere takıp duruyorum. O da büyük zevkle çıkarıyor 😅 Favori oyunu yemek takımıyla yemek yapmak ve herkese yedirmek🥰 dans etme, kitap okuma, karşılıklı top oynama, araba sürme, ce e, yakalama gibi oyunlarda oynuyoruz. Sar sar makarayı gibi şarkıların hareketlerini birlikte yapıyoruz. Yani o kendince sarmaya çalışıyor ve alkış kısmını yapıyor sadece ama hoşuna gidiyor 🙈benim bir köpeğim var otur dersen oturur diye bir çocuk oyunu var ben küçükken oynardık belki biliyorsunuzdur . Döne döne oynanıyor.onu oynuyoruz otur diyince oturuyoruz eller şak şak diyince alkış yapıyor yine. Duyusal gelişimi için önce ki aylarda duyusal şişeler yapmıştım. Ses çıkaran şeyler koymuştum. Nohut, mercimek gibi farklı şişelere. Kimine ponpon atıp su koymuştum. Arada hala onlarla da oynuyor.Kitapları çok seviyor. Hayvanların seslerini onlarla pekiştirdik.Emerken de kitap alıp geliyor ben ona okuyorum. Günümüz onu bunu yap derken bitiyor 😍