merhaba güzel anneler 8 aylık oğlum var bi haftadır çok huysuz ve doğru düzgün emmiyor ek gıda ile de arası yok. bide sürekli eli kulakların da durup durup ağlıyor. ben diş mi acaba dedim ama yine de rahat etmedim doktora götürdüm kulağına falan bakti muayene etti görünürde bişey yok dedi ama diş den olabilir de olmayabilir de dedi. zaten çok ilgisiz bi doktordu gittiğime de pişman oldum da. bebeğinin disi çıkan tecrübeli anneler bunlar dis belirtisi mi sizce ? şimdiden tsk ederim