basaktpe12 ben dün çektirdim, dikiş olmadı, normal diş çeker gibi çekti ucu göründüğü için. Önce bir yanaktan bir de damaktan iğne yaptı, sonra on dakika bile sürmedi sanırım.
Acımadı ama çekerken o çatırtıları duymak çok korkuttu beni 😓
doktor da aile doktorumuz, annem de benim gibi çok korkar ağlar, dün ben de bayılacaktım korkudan. Doktor da “sen taş düşürmüşsün, iki doğum yapmışsın bundan mı korkuyorsun” dedi baya güldü bana
korku genleri de geçmiş sana demek dedi 🙈