pamuksekerinannesii benmde üç aşım var ama ağır geçiriyrum, bugün 7. Gün yarın dr randevu aldık işe gidecek halim yok hala kızımda arada ateşi çıkıyor, kızımın kokusunu özledim ne yedim yeiçtim anlamıyorm zormuş gerçektn, aşıya rapmenyağır geçireceğimi düşünmemiştim 😔