Geçen bi post açmıştım bilen bilir sütten kesme hakkında bugün 3. Günümüz tabiki haklı olarak huysuz sinirli ama özellikle gece uyanıp bi deliriyo sonra banyoya koşup çiş çiş diye ağlıyor çıkarıyorum bezini oturuyor iniyo 1 dkka sonra tekrar çiş diye ağlıyo ama öyke böyle bi ağlqmak değil kapıyı yumrukluyo 21 aylık bu aradaa nasıl tepki verip nasıl sakinleştireceğimi bilmiyorum kucaklayıp öpüyorum konuşuyorum yok anlamıyor yalnız olmadığımı söyleyin lütfen