Aventin +6 icin olan bi alistirma bardagi var. Ben iki kizimda da kullandim. O aylarda zaten her seyi agza almaları cok oluyor ya o yuzden cok sevmislerdi ikisi de. Baslarda biraz oksuruyorlar gemze kaçıyor ama bir haftafa alışıyorlar. Avent egitici suluk bardak diye geciyir. 6 aylik kizim da hemen alisti cok guzek su iciyor onunla tavsiye ederim