Zeynep4646 Oğlum 3 ay 20 günlük iki gündür aşırı derecede biseyleri ağzına alma ısırma isteği var dis kaşıntısı başlamış olabilir ki daha erken değil mi bilemedim bı durumu yaşayan var mı bide aşırı huysuz sürekli mizirdanip duruyor 4. Ay atağı mi acaba ne bu
Biri1 Zeynep4646 bizim 3 aylıken başladı bende dişi eti kaşınıyodur die düşünüyorum çünkü herşeyi azına götürüyo mızmız ve ağzının suyu akıyo.Başlamış olabilir yani