Merhaba belki kullanan vardır similac mama geri çağırılıyor, toplatılıyormuş.
“Abbott , dört bebeğin hastalandığı bildirildikten sonra bebek maması ürünlerinin birçoğunu gönüllü olarak geri çağırdı . Gıda ve İlaç İdaresi , toz formüllerin ülke genelinde dağıtıldığını ve muhtemelen diğer ülkelere ihraç edildiğini söyledi.”
Detaylı bilgi instagramda @eleleannelige sayfasında var bende oradan gordum belki kullanan anneler vardır ve umarım gorursunuz bu postu
Bu arada markanın kendi bildirimi bu haber. similacrecall.com dan incelenebilir ve mamalarinizi sorgulayabilirsiniz