Merhaba
3,5 aylık ikiz kızlarım var. Anne sütü alıyorlar sadece. Sizlerden fikir almak istiyorum, uyku eğitimi verdiniz mi? (Uyku eğitimi vermek için çok küçükler demeyin araştırma yapıyorum) Uyuturken nasıl bir yol izliyorsunuz? 45 dklık gündüz uykularını şimdilik aşamıyoruz? Sizde durumlar nasıl? Gece uykusuna kaçta yatırıyorsunuz? Kaç saatte bir besliyorsunuz?